El jovent s'organitza per una Menorca ecosocialista
Article d'opinió del jovent d'Arran
Miguel Ángel del Arco: "Entre la fi de la guerra i 1946 van morir a Espanya 225.000 persones de fam"
Miguel Ángel del Arco és catedràtic d’Història Contemporània a la Universitat de Granada. Ha centrat les seves investigacions en la Guerra Civil, el primer franquisme i el feixisme, abordant temes com la repressió socioeconòmica, la memòria i especialment una de les dimensions a vegades poc estudiades: la fam durant els anys de posguerra. A
GLOSERA
Glosa d'una mort precària
Què hi ha rere una pantallaprogramada per morir?Un disseny va fent camí,un jornal, una batalla.A qui li costa li fallai és molt mal d'encobeir.I com és que açò és així?Es sistema t'emmurallaperquè hagis de consumir. Mitjançant s'obsolescènciapensada i programadaper valer una morteradai haver-se d'armar en paciència.Amb sa mort per conseqüènciai sa gent ben enganxadaes qui […]