Qui ha massificat Menorca?
La mobilització ciutadana recent impulsada pel GOB i Via Menorca sota el lema "Esteim fartes" ha posat de manifest l'esgotament social davant del monocultiu turístic i la manca d'accés a l'habitatge a l'illa. Enmig d'aquest clima de protesta el PP ha decidit entrar en mode campanya electoral mentre busca ampliar l'oferta de places turístiques i reconeix la massificació de Menorca, però es desentén de la seva responsabilitat.
El jovent s'organitza per una Menorca ecosocialista
Article d'opinió del jovent d'Arran
GLOSERA
Glosa d'una mort precària
Què hi ha rere una pantallaprogramada per morir?Un disseny va fent camí,un jornal, una batalla.A qui li costa li fallai és molt mal d'encobeir.I com és que açò és així?Es sistema t'emmurallaperquè hagis de consumir. Mitjançant s'obsolescènciapensada i programadaper valer una morteradai haver-se d'armar en paciència.Amb sa mort per conseqüènciai sa gent ben enganxadaes qui […]